Ste pripravljeni na potovanje k vrhunski komunikaciji? V naši Šoli komunikacijske odličnosti vas bomo popeljali skozi transformacijski proces, ki bo preoblikoval vaše komunikacijske veščine, okrepil vašo samozavest in vam omogočil, da v popolnosti izrazite svoj potencial.
Za tiste, ki želite nadgraditi vaše komunikacijske veščine. Naredite prvi korak k izjemni komunikaciji in uspehu v vseh vidikih življenja!
Pridružite se nam in odkrijte pot do bolj učinkovite komunikacije ter doseganja vaših ciljev v poslovnem okolju.
Naš transformacijski program je zasnovan tako, da dosežete celovit razvoj svojih komunikacijskih veščin in osebnostno rast. Vključuje naslednje ključne cilje:
Razvoj in nadgradnja komunikacijskih veščin:
Razvijanje čustvene inteligence in upravljanje osebne energije:
Prepoznavanje notranjih saboterjev in motivatorjev:
Učinkovita medsebojna komunikacija:
Motivacija in usmerjenost k ciljem:
Program je zasnovan tako, da udeleženci pridobijo celovit nabor veščin, ki jih lahko uporabijo v različnih vidikih svojega življenja, tako osebnega kot poslovnega.
Skupaj bomo ustvarili izkustven, praktično usmerjen ter zabaven trening, ki vam bo omogočil razumevanje in razvoj vseh potrebnih veščin za želeno novo vedenje. Prejeli boste osebni akcijski načrt za uvedbo sprememb, obsežno učno gradivo, svoj individualni učni dnevnik, osebno individualno analizo, analizo čustvene inteligence ter priročnik z navodili za uporabo.
VSEBINA:
Pred pričetkom programa bomo izvedli diagnostično testiranje vaših komunikacijskih spretnosti. Uporabili bomo različna diagnostična orodja. Ta pristop ima več namenov:
Razumevanje lastnih vzorcev delovanja: Testiranje vam omogoča, da bolje razumete svoje trenutne komunikacijske vzorce in vedenja.
Aktiviranje skritih potencialov: Identifikacija skritih potencialov za učinkovito komunikacijo in gradnjo boljših odnosov, ki jih morda niste prepoznali. Ti bodo služili kot osnova za coaching, saj bodo omogočili dajanje usmeritev in ciljno usmerjanje vašega razvoja.
Analiza vedenja: Testi bodo omogočili analizo vašega vedenja, kar bo v pomoč pri odpravljanju motečih vzorcev in ustvarjanju novih, bolj učinkovitih načinov komunikacije.
Ta predpriprava je ključnega pomena, saj zagotavlja prilagojen pristop k vašemu razvoju, kar omogoča boljše razumevanje in odpravljanje morebitnih izzivov na poti do učinkovite komunikacije.
V prvem modulu spoznavamo in postavljamo temelje za sobivanje ter temelje za razumevanje psihološkega ozadja delovanja človeka. Dotaknili se bomo osnovnih težav, ki uokvirjajo posameznika znotraj komunikacij. Kako komunikaciji pristopamo, če imamo občutek nemoči? Katere so temeljne psihološke ovire, na katere naletimo? Kaj pa naša osebna moč, ki jo prinašamo v komunikacijo. Spoznali bomo trikotnik vpliva, avtoritete in prisotnosti ter se poglobili v pomembnost čustev v komunikaciji ter kdaj najpogosteje trčimo obnje? Na ta in druga vprašanja, ki so povezana predvsem z našim obnašanjem in delovanjem, bomo odgovorili ter oblikovali svoj individualni razvojni načrt za potek izobraževanja. Osredotočamo se na vzpostavitev odnosa v komunikaciji, medsebojnega zaupanja in kreiranja psihološke varnosti v komunikacij. Vse to z razumevanjem lastnih motivacij in fokusnih točk, ki vplivajo na naš tip (profil komunikacije). Na delavnici boste spoznali osnovne značilnosti glavnih komunikacijskih in vedenjskih profilov in načine, kako komunicirati z njimi. Bolje boste razumeli svoj način komuniciranja, spoznali pa boste tudi, kako prilagoditi svojo komunikacijo, da boste vedno slišani in upoštevani. Spoznali bomo pomembne komunikacijske strategije, da integriramo znanje, kako odkrivati svoje potenciale in iz ljudi v komunikaciji, izvabiti najboljše.
V drugem modulu se osredotočamo na psihološko ozadje in čustveno inteligenco. Le to se lahko nauči in nadgrajuje. Na delavnici spoznavamo, kako obvladovati svoja čustva in kako z njimi upravljati na primeren način v različnih življenjskih situacijah. Razvijamo miselnost, ki govori o razvoju kapacitete bolj kompleksnega, sistemskega, strateškega in soodvisnega načina razmišljanja. V sklopu različnih vaj namreč spoznavamo svoje delovanje, spoznavamo vlogo in nevrološko ozadje doživljanja in delovanja ter ozaveščamo reakcije na stresne situacije. Spoznali bomo notranje vzgibe za različna vedenja in se s pomočjo praktičnih primerov, vaj in orodij naučili agilnosti v delovanju, se izogniti oz. omiliti nepotrebne konflikte, tako notranje (sami s seboj) kot zunanje.
V tretjem modulu se osredotočamo na strukturo in bistvo »strastnih ali vročih« pogovorov in njihovo psihološko ozadje. Raziskujemo kaj vodi nesoglasja v konflikte. Spoznavamo slepe pege in senčne plati osebnosti oz. temno plat naših vedenj. Vsak se kdaj znajde v situaciji, ki je bolj stresna, polna nerazumevanja, nesoglasij. Ali pa se sooči z nekom, ki komunicira neprimerno, agresivno in celo žaljivo. Učimo se, kako upravljati s samim seboj, z drugimi in s konflikti v takšnih primerih, kar bo zagotovo lahko vaša konkurenčna prednost. Naučimo se upravljati z njimi na način, da ne bodo vplivali na naše razpoloženje in zadovoljstvo.
V četrtem modulu raziskujemo pomen neposrednih in taktičnih komunikacij in njihov vpliv na rezultate. Spoznavamo komunikacijske strategije in tehnike prebujanja zavedanja skozi izjemno holistično orodje spiralna dinamika. Gre za sistem razvoja naše zavesti in nam daje usmeritve za našo rast in razvoj. Usmerjamo se na spoznavanje konkretnih modelov, ki so primerni za različne situacije skozi razumevanje 5 stolov komunikacij (od asertivne, nenasilne do pasivno agresivne). Ti modeli pa nudijo tudi učinkovit okvir za upravljanje konfliktov, grajenje boljše timske dinamike in sodelovanja, vodenje in motiviranje sodelavcev, izboljševanja zavzetosti in sodelovanja.
V petem modulu se usmerjamo na spoznavanje in razumevanje globine poslušanja. Znati poslušati, slišati in celo razumeti je odličnost v komunikaciji. Znati slišati za besedami pa odpira sposobnost slišati celostno. Spoznavamo ozadje in podzavestne vzorce, ki vplivajo na kvaliteto razvoja te veščine. Spoznavamo komunikacijske strategije opazovanje, povzemanje, parafraziranje, preverjanje razumevanje, aktivno in globalno poslušanje. Ozavestimo nivoje poslušanja in njihovo uporabo v praktičnem vidiku, sledi spoznavanje psihološkega ozadja našega razvoja prisotnosti kjer postavljamo pomembno mesto refleksivni praksi.
V šestem modulu Spoznavamo učinkovite modele za podajanje povratne informacije (Feedback in Feedforward) ter se potopimo v spet uporabe jezika znam postavljati prava vprašanja. Podajanje povratnih informacij vodjem, sodelavcem, partnerju, prijatelju/ici ali drugi osebi in prav tako na drugi strani sprejemanje le-teh je veščina, ki se jo lahko nauči prav vsak. Posvetili se bomo tehnikam postavljanja močnih vprašanja in reševanja izzivov na inovativen način. Z uporabo ustreznih orodij in tehnik, kot so povratna informacija, tranzicije, prodorno spraševanje in uporaba tišine, se učimo, kako voditi stranko ali zaposlene do uvidov in učenja, da integriramo vse pridobljeno znanje. S postavljanjem pravih vprašanj, ki odpirajo komunikacijo in fokusirajo v želene spremembe in njeno učinkovitost. Pripravimo si lasten okvir za našo novo komunikacijo, kar je sestavni del celotnega treninga
Odprta vodstvena komunikacija, ki kreira zaupanje in mentorsko mrežo je veščina, ki se jo lahko vsak nauči.
Program poteka v živo v prostorih Povej na Glas, (Poljanska cesta 5) obsegajoč šest srečanj, vsak drugi torek od 17:00 do 21:00. Termini vključujejo srečanja od februarja do maja, z dodatnim follow-up srečanjem za preverjanje napredka.
Po plačilu vaše kotizacije, boste na email prejeli vse linke za dostop do vprašalnikov in vsa natančna navodila.
Kotizacija za Šolo Komunikacijske odličnost, za eno prijavljeno osebo znaša 1020,00 € + 22% ddv.
Kotizacija vsebuje: